Napisz wiadomość Mapa witryny
> Twoje konto
> Sprzedaż bezpośrednia i online przyszłością handlu

Sklepy, wielkie markety i galerie wcale nie są przyszłością w branży handlowej. Jak przekonują eksperci, Polacy coraz chętniej stawiają na wygodę,  a zakupy robią przez internet lub umawiają się z konsultantami.  Właśnie dlatego w przyszłości w handlu największe znaczenie mają mieć sprzedaż online oraz sprzedaż bezpośrednia.

Obecnie roczna wartość sprzedaży bezpośredniej w UE szacuje się na około  24 miliardy euro. W Polsce ta forma sprzedaży generuje co roku  obroty na poziomie 2,89 mld zł i cały czas rośnie.

Ciągły wzrost popularności sprzedaż bezpośrednia i online zawdzięczają głównie wygodzie.

Obie te formy robienia zakupów pozwalają klientowi zadecydować, gdzie i kiedy zrobi zakupy. Sprzedaż bezpośrednia odznacza się też wysoką jakością – klient ma możliwość umówić się na spotkanie, zadać wszystkie nurtujące go pytania  i dopiero wtedy podjąć decyzję o zakupie.

Od lat w sprzedaży bezpośredniej niezmiennie królują kosmetyki (67% sprzedaży bezpośredniej w Polsce). Wzrasta jednak znaczenie sprzętów AGD a nawet żywności i napojów.

W poprzednim roku w ramach sprzedaży bezpośredniej zrealizowano około 35 milionów zamówień, a aż 92% z nich to zamówienia  zrealizowane w indywidualnej sprzedaży. Na sprzedaż grupową przypadło pozostałych 8%.


Źródło: IAR Polskie Radio





DATA PUBLIKACJI: 2015-12-16 » Pozostałe aktualności
Biuro Rachunkowe J i A Kwoska
ul. Spokojna 4
44-230 Czerwionka-Leszczyny
tel. (32) 43-19-769
email biuro@kwoska.com.pl

Na skróty

Aktualności
Doradca Podatkowy
Start Biznes
> Na górę
Powered by mAdmin :: Projekt i wykonanie BerMar multimedia